by Metropoliten x British Motors
PARFEMSKA RADIONICA: GDE VAS VOZI OVAJ MIRIS?
Luksuz, sofisticiranost, perfekcionizam - tri su reči koje su povezale tri simbola hedonizma: automobile, vino i parfeme.
„Upoznajte luksuz" – pod ovim je imenom British Motors u Srbiji osmislio predstavljanje novih modela Range Rover automobila, poslednjeg dana leta. Nakon uzbudljive vožnje novim automobilima od Beograda, do vinarije Šapat, usledila je degustacija vina i interaktivna radionica niche parfema koju je organizovala parfimerija Metropoliten.
Filip Sovrlić, naš trening menadžer, vodio je radionicu kroz tri ključne teme: niche vs mainstream parfemi, layering, i parfemi inspirisani automobilskim svetom.
1. „Niche“ VS „mainstream“ parfemi bila je prva, uz upoznavanje sa parfemskim niche pokretom, njegovom istorijom i konceptom, objašnjenje razlike između niche i mainstream parfimerije.
2. Layering - Slojevito nanošenje parfema bila je druga tema. Filip je svoju publiku vodio kroz umetnost kombinovanja različitih mirisnih nota kako bi se stvorio personalizovan mirisni potpis. Gosti su bili u prilici da izaberu jednu vrstu mirisa kao bazu i da je potom nadograde drugim parfemima, uz nova saznanja o tome kako se mirisne grupe slažu jedna sa drugom i koji se efekti dobijaju njihovim kombinovanjem. Sve ovo su, uz odabrane parfeme iz Metropoliten asortimana, mogli da probaju i na koži.
3. Mirisna avantura uz škripu guma - Treća tema bila je povezivanje parfemskih kategorija sa čulnim uživanjem u vožnji luksuznim automobilom. Automobil i parfemi? U priču se, na dobar način, uplela i koncidencija: neposredno pred događaj, u parfimeriju je stigao novitet brenda Ex Nihilo, Speed legends, parfem posvećen čuvenoj automobilskoj trci Le Mans Classic. Nadahnut adrenalinom, uzbuđenjem koje nosi brzina, Ex Nihilo je naveo mirisne note da se međusobno takmiče. Startnu poziciju imaju ribizla i bergamot, vetiver ih sustiže već iza prvih krivina, tonka ih sustiže pred kraj, a finiš je označen amberom. Parfimer brenda Ex Nihilo imao je zadatak da mirisma stvori impresiju auto-trke.
Filip je sebi dao zadatak da svojoj publici mirisima kreira olfaktornu sliku lukusznog, blistavog, novog automobila. Sliku je pretvorena u film kada je su ubačeni i mirisi energije pokreta.
Kako je ovo postigao? Znalački odabranim parfemima.
- Staklo je povezao sa svežim, čistim mirisima citrusa, vodenih nota i morske soli.
- Karoseriju je oslikao hladnim mirisima, metalnim akordima i ozonom.
- Unutrašnjost luksuznoga automobila dočarao je toplim kožnim mirisima, notama duvana i drveta.
- Motor, energiju automobila u pokretu, predstavio je mirisima benzina, katrana i ulja.
- Gume su zaškripale – toliko je jasna bila slika dočarana robusnim notama gume i dima.
Imaginarne slike stvorene percepcijom mirisa i asocijacije koje naše pamćenje sa njima povezuje, za svakog od nas je različito: svaki gost je sa Metropoliten parfemske radionice poneo svoju impresiju i novo iskustvo o parfemu kao načinu pričanja priče. Verujemo da će se ove priče setiti svaki put kada sednu u svoj automobil.
Ispod možete pogledati video i osetiti duh događaja.
@metropoliten_perfumeryMetropoliten x British Motors
♬ Modern Car House - Veltonica Sound