Omogućili smo Vam sledeće načine plaćanja:
- Plaćanje online: Najbrži i najjednostavniji način plaćanja je putem online plaćanja direktno na našem sajtu. Prihvatamo kreditne kartice - Visa, Dina, MasterCard.
- Plaćanje preko naloga za uplatu: Možete izabrati i plaćanje putem naloga za uplatu. Nakon što potvrdite porudžbinu, dobićete detalje o uplati koju možete izvršiti u pošti ili bilo kojoj banci.
Izaberite opciju koja Vam najviše odgovara i uživajte.
Trenutno radimo na tome da omogućimo ovu opciju kako bismo vam olakšali kupovinu i pružili što bolje iskustvo. Hvala vam na strpljenju i razumevanju!
Nažalost, nije moguće dodati poene na loyalty karticu prilokom online kupovine.
Radimo na tome da ovu funkciju uskoro omogućimo.
Nažalost, trenutno ne možemo omogućiti plaćanje poklon karticom online.
Da, poklon karticu možete jednostavno kupiti online.
Ne, prilikom kupovine nema ograničenja za minimalnu količinu porudžbine.
Dostava je besplatna za porudžbine preko 30.000,00 RSD. Za porudžbine ispod ovog iznosa, trošak dostave se obračunava prema zvaničnom cenovniku kurirske službe. Ova cena biće jasno naznačena za svaku porudžbinu na kraju procesa poručivanja.
Dostava je moguća samo na teritoriji Republike Srbije.
Rok za pripremu porudžbina je od 2 do 5 radnih dana. Kurirska služba obično isporučuje robu u roku od 1-2 dana nakon preuzimanja.
Sarađujemo sa kurirskom službom City Express.
Naše dugogodišnje uspešno poslovanje pokazatelj je, između ostalog, posebnog odnosa koji smo izgradili sa svojim potrošačima. Osnovni nam je cilj da sa vama ostvarimo odnos poverenja i pružimo vam usluge u svemu prema vašim željama i potrebama. Kupac koji je u svemu zadovoljan našim proizvodima i uslugom je naš primarni cilj. Ukoliko se ipak dogodi da budete nezadovoljni isporučenim proizvodom, budite sigurni da će vaš prigovor biti rešen u skladu sa važećim zakonskim normama.
Metropoliten ne garantuje isporuku za nepotpune i netačne porudžbine. Gаrantujemo povraćaj novca ili zamenu proizvoda, ukoliko se proizvod isporuči na bilo којi način oštećen, као i u slučaju da smo vаm poslali proizvod којi nistе naručili. Reklamacije prihvatamo u roku od 24 časa od dana prijema pošiljke. U slučaju reklamacije kupac je dužan da pošiljku vrati trgovcu o svom trošku. Povraćaj novca/zamena vrši se po prijemu vraćenog proizvoda i nakon odobravanja reklamacije. Zа sve dodatne informacije možete nas kontaktirati na broj telefona +381 (0)11 40 23 291 ili na e-mail: [email protected]. Proveru kvaliteta poručenih proizvoda vršimo pre isporuke, а rok trajanja је istaknut na proizvodima ili na deklaracijama proizvoda.
Ovde možete preuzeti Zahtev za reklamaciju.
Za detaljne informacije pogledajte Pravilnik o uslovima i načinu rešavanja reklamacija potrošača. Potrošač ima pravo na pokretanje postupka vansudskog rešavanja potrošačkog spora kod tela za rešavanje potrošačkih sporova, ali ne pre podnošenja reklamacije i dobijanja odgovora na reklamaciju. Za sva vaša pitanja i nedoumice možete nam se obratiti na kontakt telefon Metropoliten parfimerije (011) 262 59 38 ili na broj MET+ radnje za online porudžbine (011) 402 32 91.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Metropoliten je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Ukoliko nakon preuzimanja pošiljke:
- Ustanovite da vam je greškom Metropolitena dostavljen proizvod koji niste naručili
- Ustanovite da vam je greškom Metropolitena, pored proizvoda koji ste naručili, dostavljen i fakturisan i proizvod koji niste naručili ili ukoliko ste se iz nekog razloga predomislili i odustali od kupovine
imate pravo da Metropolitenu vratite sporne proizvode, a mi ćemo vam vratiti vaš novac ili proizvod zameniti za drugi proizvod, po vašoj želji.
Uslovi pod kojima je omogućen povrat:
- Roba koju nam vraćate mora biti neotpakovana i nekorišćena
- Od dana kada vam je roba isporučena nije proteklo više od 14 dana (računajući i neradne dane)
- Popunili ste i poslali nam Izjavu o odustanku od kupovine na daljinu ili ugovora koji se zaključuje izvan poslovnih prostorija na e-mail adresu [email protected]
- Metropoliten je potvrdio prijem Izjavu o odustanku od kupovine na daljinu ili ugovora koji se zaključuje izvan poslovnih prostorija
- Upakovali ste proizvod pre transporta na adekvatan način koji umanjuje opasnost od njegovog oštećenja tokom transporta;
- Uz proizvod ste priložili sva dokumenta koja su vam predata prilikom isporuke (gotovinski račun, otpremnica i sl)
- Metropoliten je potvrdio prijem pošiljke koja ispunjava uslov za povrat novca
U roku od 14 dana od prijema urednog artikla Metropoliten će vam vratiti plaćeni iznos uplatom na račun koji ste naveli u Izjavu o odustanku od kupovine na daljinu ili ugovora koji se zaključuje izvan poslovnih prostorija.
Dostupnost proizvoda po lokacijama možete pronaći na stranici svakog pojedinačnog proizvoda.
Sve informacije o Metropoliten prodajnim mestima možete pronaći ovde.
Metropoliten salon lepote je privremeno zatvoren zbog renoviranja.
Niste pronašli odgovor?
Kontaktirajte nas [email protected]