Diptyque Fleur De Peau
Diptyque je proslavio 50 godina od nastanka svog prvog ličnog mirisa, L'Eau, lansiranjem novih parfemskih voda - Tempo i Fleur de Peau. Oba mirisa kreirao je parfimer Olivier Pescheux.
Fleur de Peau nam donosi duhovnu dimenziju i talas empatije, koji su karakterisali šezdesete godine prošlog veka. Kompozicija je izgrađena oko ikoničnog sastojka tog razdoblja: mošusa. Hinduistički rituali, joga, transcendentalna meditacija, vegetarijanstvo...
Ljudi su sedeli u krugovima, izgovarajući "om" mantru što duže, šireći ljubav.
Miris kože - miris mošusa. Ponekad prirodan (uvezen sa Tibeta, gde je još uvek dostupan), ali obično sintetički, najvoljeniji miris koji odjekuje telima ljubavnika: pupak, prevoj kolena, dlan. Međutim, kako danas stvoriti aromu mošusa bez njegovog degradiranja? Odgovor je - dodatkom note irisa, dubokog, baršunastog i mekog, kakvim su nekadašnji krojači prskali kožne rukavice tokom proizvodnje.
Parfem se budi notama italijanske mandarine i bergamota, uz dašak ružičastog bibera. Među različitim mošusima koje je parfimer odabrao, nalazi se ambretolid, sintetički molekul nazvan po semenu ambrete, koji vešto povezuje iris sa semenom anđelike i šargarepe. U ovakvom društvu, iris se odaziva zemljastim, zagasitim, rafiniranim notama svog korena - savršeni trenutak da u ovu introvertnu romansu uskoči turska ruža i obasja miris dozom svetlosti i ljubavi. Ambergris svojim morskim, osunčanim, jodnim notama zaokružuje ovu Peace&Love priču.
Grafički dizajn: crteži i ilustracije
Dimitri Rybalthchenko je ilustrator kosmopolitskih umetničkih nazora, obojenih iskustvima i tradicijama Francuske i Ukrajine. Slike koje Rybalthchenko stvara pretvaraju svakodnevnicu u magiju, bilo da oslikava Hermès svilene marame ili izloga Dior i Saint Laurent butika... Očaran njegovom imaginacijom, Diptyque ga je pozvao da kreira vizuelni identitet parfema Fleur de Peau.
Godina: 2018.