Diptyque Tempo
Diptyque slavi 50 godina od nastanka svog prvog ličnog mirisa, L'Eau, lansiranjem novih parfemskih voda - Tempo i Fleur de Peau. Oba mirisa kreirao je parfimer Olivier Pescheux.
Tempo je omaž mirisnoj ikoni šezdesetih godina XX veka, pačuliju, koji je u ovoj kreaciji još precizniji i lepši. Nota pačulija je tokom 60-ih često korišćena i hipici su ga smatrali simbolom buntovništva i slobode. Predstavljao je novi egzotizam i novu duhovnost Zapada, poteklu sa Istoka. Ova duhovnost, za kojom je hipi omladina tragala, inspirisana je književnom revolucijom 50-ih: bitničkim pokretom. Кeruak, književnik i osnivač ovog pokreta, smatrao je da džez ritam ima glavni uticaj na sledbenike - to je TEMPO kojim treba da se vode, dok prate svoje srce. Bitnički pokret je takođe oda prirodi i velikim prostranstvima novih svetova povezanih sa šamanskom spiritualnom tradicijom. Parfem Tempo baziran je na tri ekstrakcije indonežanskog pačulija u sklopu Givaudan projekta održivosti.
Tonovi vlažne zemlje, mahovine i drvenastog, ali elegantnog, zemljanog pačulija obogaćeni su notama lista ljubičice, bergamota, čaja mate i žalfije.
Grafički dizajn: crteži i ilustracije
Safia Ouares je duboko vezana za Pariz, u kom je odrasla, završila studije vizuelnih umetnosti na Sorboni i uronila u svet animiranih filmova. "Ovaj me je projekat istinski intelektualno pokrenuo...", rekla je predstavljajući svoj rad na vizuelnom identitetu parfema Tempo.
Godina: 2018.