Otvaranje prve niche parfimerije Metropoliten u Srbiji, 2006. godine, bio je pionirski poduhvat koji je doneo ne samo nove, drugačije i uzbudljive parfemske brendove, nego i novi doživljaj istraživanja i izbora parfema.
Radujemo se Vašoj poseti i svakom novom zajedničkom iskustvu.
Brižljivim odabirom brendova, tragajući za najkreativnijim, najekstravagantnijim, ili najzanimljivijim parfemskim pričama, Metropoliten je gradio vlastiti stil i omogućio ljubiteljima parfema da otkrivaju nova ostvarenja i brendove u oblasti artisan, niche ili indie parfimerije.
Tokom godina, Metropoliten je stasavao kao brend za sebe, publici prepoznatljiv kao dinamičan prostor autentičnog dizajna, koji eklektičnim izborom parfemskih brendova nudi nesvakidašnje mirisno putovanje.
Radoznali nos i maštoviti intelekt na njegovim će policama, pored kultnih niche klasika, kao što su Diptyque ili L’Artisan Parfumeur, pronaći i nesvakidašnje, avangardne pa i kontroverzne kreacije kuća kakve su D.S. & Durga, Orto Parisi ili Beaufort London.
Odabravši ime Art Perfumery, Metropoliten parfeme posmatra kao eksponate, dok je prostor uvek dizajniran tako da bude zanimljiv sam po sebi, ali da nikada ne zaseni mirisne kreacije.
Parfimerije na Dorćolu, Vračaru i Novom Beogradu imaju autentičan vizuelni identitet: prepoznatljiv, ali uvek prilagođen duhu gradskog jezgra u kojem se nalaze.
Još od 2006. godine, Metropoliten je u svoju viziju ugradio visoke standarde od kojih ne odstupa. Svakodnevni izazov je podizanje tih standarda, vođeno iskustvom i dragocenom interakcijom sa publikom.