Duh avangarde koji traje
Kraljica „antimode“ iz Japana, kreatorka Rei Kawakubo, 1969. je lansirala modni brend Comme des Garçons. Pregazila konvencije, uvela dekonstrukciju i asimetriju kao deo svoje vizije, privukla specifičnu publiku koja je želela kreacije koje više liče na konceptualni umetnički predmet, nego odeću.
Kada je 1994. godine pokrenula i liniju parfema pod istim imenom, taj avangardni duh je obeležio i bočice u jedinstvenoj, danas prepoznatljivoj formi oblutka. Od ovog oblika odstupaju samo bočice parfema rađenih u saradnji sa drugim brendovima, ili posebne parfemske serije. Čuvena serija „Incense“ sa pet parfema poziva na duhovno putovanje po svetu, dok serija „Red“ ima parfeme kreirane sa notama crvenog cveća, crvenog voća ili začina.
Parfimer Mark Buxton je kreirao prve parfeme: uniseks, diskretne mirise obeležene nekonvencionalnim i često iznenađujućim notama i kompozicijama netipičnim za tada tradicionalne francuske parfeme.
- Stimuliši svih pet čula, prodrmaj pecepciju, izazovi čuđenje – stav je kojim se i danas vodi ovaj parfimerski brend
Rei Kawakubo unela je nešto novo i hrabro na modnu i umetničku scenu kroz svaki aspekt svog stvaralaštva. Neiscrpna kretivnost, neustrašiv, radoznali duh, čine lansiranje svakog novog Comme des Garçons parfema jedinstvenim modnim, pa i kulturnim događajem.
www.comme-des-garcons-parfum.com
Duh avangarde koji traje
Kraljica „antimode“ iz Japana, kreatorka Rei Kawakubo, 1969. je lansirala modni brend Comme des Garçons. Pregazila konvencije, uvela dekonstrukciju i asimetriju kao deo svoje vizije, privukla specifičnu publiku koja je želela kreacije koje više liče na konceptualni umetnički predmet, nego odeću.
Kada je 1994. godine pokrenula i liniju parfema pod istim imenom, taj avangardni duh je obeležio i bočice u jedinstvenoj, danas prepoznatljivoj formi oblutka. Od ovog oblika odstupaju samo bočice parfema rađenih u saradnji sa drugim brendovima, ili posebne parfemske serije. Čuvena serija „Incense“ sa pet parfema poziva na duhovno putovanje po svetu, dok serija „Red“ ima parfeme kreirane sa notama crvenog cveća, crvenog voća ili začina.
Parfimer Mark Buxton je kreirao prve parfeme: uniseks, diskretne mirise obeležene nekonvencionalnim i često iznenađujućim notama i kompozicijama netipičnim za tada tradicionalne francuske parfeme.
- Stimuliši svih pet čula, prodrmaj pecepciju, izazovi čuđenje – stav je kojim se i danas vodi ovaj parfimerski brend
Rei Kawakubo unela je nešto novo i hrabro na modnu i umetničku scenu kroz svaki aspekt svog stvaralaštva. Neiscrpna kretivnost, neustrašiv, radoznali duh, čine lansiranje svakog novog Comme des Garçons parfema jedinstvenim modnim, pa i kulturnim događajem.
www.comme-des-garcons-parfum.com
Prijavite se na naš newsletter i saznajte prvi informacije o novim proizvodima, brendovima, poklonima i dešavanjima.
Za porudžbine iznad 50.000 RSD.
Zato što vam je svaki detalj važan.