Balans avangarde i luksuza
Troje mladih Parižana osnovalo je 2013. brend Ex Nihilo, kao alternativu stereotipima luksuza.
„Ex nihilo“ je latinski izraz za novu kreaciju bez prethodnih referenci. Ukazujući na radikalnu želju da se raskinu sve veze sa prošlošću kako bi se izgradila nova ideja, avangarda je polazna tačka ideologije zasnovane na eksperimentisanju i modernosti. Luskuz je njihovo prirodno okruženje.
Parfemska kuća koja svoju inspiraciju crpi od slobodnih mislilaca, novih talenata u parfimerstvu i arhitekturi, do dizajnera i tvrdoglavih duvača stakla. Otvarajući nove puteve saradnje između kreatora parfema, najnovije tehnologije i umetničke zajednice, oni odgovaraju na zahteve i želje jedne strastvene generacije koja traga za najinspirativnijim otkrićima.
Ponudivši kreatorima parfema „carte blanche“, bez ograničenja u ceni sastojaka ili kreativnim izborima, brend promoviđe novu, beskompromisnu viziju u parfimerstvu.
Burbon vanila prelazi okeane sa Madagaskara, sandalovina dolazi iz Australije, cvet narandže iz Maroka, dok direktno iz svetske prestonice parfimerije, Grasa, dolazi ruža.
Održivost u izboru sastojaka i podrška lokalnim proizvođačima je ne samo zahtev vremena, nego i opredeljenje osnivača.
Balans između avangarde i luksuza, održivosti i tehnologije – jeste Ex Nihilo.
ex-nihilo-paris.com
Balans avangarde i luksuza
Troje mladih Parižana osnovalo je 2013. brend Ex Nihilo, kao alternativu stereotipima luksuza.
„Ex nihilo“ je latinski izraz za novu kreaciju bez prethodnih referenci. Ukazujući na radikalnu želju da se raskinu sve veze sa prošlošću kako bi se izgradila nova ideja, avangarda je polazna tačka ideologije zasnovane na eksperimentisanju i modernosti. Luskuz je njihovo prirodno okruženje.
Parfemska kuća koja svoju inspiraciju crpi od slobodnih mislilaca, novih talenata u parfimerstvu i arhitekturi, do dizajnera i tvrdoglavih duvača stakla. Otvarajući nove puteve saradnje između kreatora parfema, najnovije tehnologije i umetničke zajednice, oni odgovaraju na zahteve i želje jedne strastvene generacije koja traga za najinspirativnijim otkrićima.
Ponudivši kreatorima parfema „carte blanche“, bez ograničenja u ceni sastojaka ili kreativnim izborima, brend promoviđe novu, beskompromisnu viziju u parfimerstvu.
Burbon vanila prelazi okeane sa Madagaskara, sandalovina dolazi iz Australije, cvet narandže iz Maroka, dok direktno iz svetske prestonice parfimerije, Grasa, dolazi ruža.
Održivost u izboru sastojaka i podrška lokalnim proizvođačima je ne samo zahtev vremena, nego i opredeljenje osnivača.
Balans između avangarde i luksuza, održivosti i tehnologije – jeste Ex Nihilo.
ex-nihilo-paris.com
Prijavite se na naš newsletter i saznajte prvi informacije o novim proizvodima, brendovima, poklonima i dešavanjima.
Za porudžbine iznad 50.000 RSD.
Zato što vam je svaki detalj važan.