Njujorški brend koji pomera granice
Le Labo je rođen u Grass-u, prestonici svetske parfimerije, na jugu Francuske. Odrastao je u Njujorku, gde je otvorio svoju prvu „otvorenu parfemsku laboratoriju", parfimeriju u ulici Elizabeth, u četvrti Nolita, februara 2006.
Njujorčani Fabrice Penot i Eddie Roschi želeli su da unesu novu dozu kreativnosti savremenoj parfimeriji, visoko vrednujući zanatski, ručni rad i ideje koje stoje iza svakog pafema.
Svi su parfemi nazvani prema imenu noseće mirisne note i ukupnom broju mirisnih sastojaka u formuli.
Tako kultni „Santal 33” sadrži sandalovinu u najvećoj koncentraciji, plus još 32 druge mirisne note. Konotacije i asocijacije parfema ostavljene su emocijama i tumačenjima onih koji ih nose.
Noseći deo Le Labo kolekcije čini 16 uniseks parfema.
Brend je uvek bio prepoznatljiv po završnoj pripremi parfema, punjenju bočice i lepljenju etikete u samoj laboratoriji-parfimeriji, pred kupcem. Danas je Le Labo omogućio nekim prodajnim mestima da dobiju napunjene bočice parfema - među njima je i Metropoliten. Da bi se garantovalo da parfem bude svež, završna proizvodnja radi se u malim količinama, neposredno pre nego što će oni biti isporučeni Metropolitenu. Kupci će moći personalizuju etiketu parfema dodavanjem svog teksta ili imena na nju.
lelabofragrances.com
Njujorški brend koji pomera granice
Le Labo je rođen u Grass-u, prestonici svetske parfimerije, na jugu Francuske. Odrastao je u Njujorku, gde je otvorio svoju prvu „otvorenu parfemsku laboratoriju", parfimeriju u ulici Elizabeth, u četvrti Nolita, februara 2006.
Njujorčani Fabrice Penot i Eddie Roschi želeli su da unesu novu dozu kreativnosti savremenoj parfimeriji, visoko vrednujući zanatski, ručni rad i ideje koje stoje iza svakog pafema.
Svi su parfemi nazvani prema imenu noseće mirisne note i ukupnom broju mirisnih sastojaka u formuli.
Tako kultni „Santal 33” sadrži sandalovinu u najvećoj koncentraciji, plus još 32 druge mirisne note. Konotacije i asocijacije parfema ostavljene su emocijama i tumačenjima onih koji ih nose.
Noseći deo Le Labo kolekcije čini 16 uniseks parfema.
Brend je uvek bio prepoznatljiv po završnoj pripremi parfema, punjenju bočice i lepljenju etikete u samoj laboratoriji-parfimeriji, pred kupcem. Danas je Le Labo omogućio nekim prodajnim mestima da dobiju napunjene bočice parfema - među njima je i Metropoliten. Da bi se garantovalo da parfem bude svež, završna proizvodnja radi se u malim količinama, neposredno pre nego što će oni biti isporučeni Metropolitenu. Kupci će moći personalizuju etiketu parfema dodavanjem svog teksta ili imena na nju.
lelabofragrances.com
Prijavite se na naš newsletter i saznajte prvi informacije o novim proizvodima, brendovima, poklonima i dešavanjima.
Za porudžbine iznad 50.000 RSD.
Zato što vam je svaki detalj važan.