„Spori parfemi“ inspirisani magijom prirode sa 5 kontinenata
Maison Crivelli zaustavlja vreme i poziva nas da budemo prisutni u svakom trenutku, punom pažnjom, da bi nam otkrio čulnu interpretaciju prirode u svom njenom sjaju.
Osnivač brenda, Thibaud Crivelli, opisuje sebe kao „emotivnog avanturistu sa dušom botaničara“.
Thibaud Crivelli je rođen u Parizu, odrastao nadomak Provanse, a potom živeo je deset različitih azijskih zemalja počev od Kine.
Ispijao je mirisnu kafu na obroncima vulkana u erupciji, krstario plantažama kakaa na motociklu, mirisao ružu 60 metara ispod morske površine, hodao poljima šafrana u snežnoj pustinji. Tako je intenzivno bilo to iskustvo iznenađujućih tekstura, zvukova, ukusa i mirisa, da je odlučio da ih podeli sa drugima kroz parfeme, za čiju je kreaciju angažovao vrsne svetske parfimere.
Svaki je Maison Crivelli parfem jedinstveno delo zasnovano na autentičnom iskustvu.
Maison Crivelli zasnovan je na četiri ključne vrednosti: inovacija, integritet, spori životni stil i poštovanje prema prirodi.
Brend poštuje principe održivosti i brige o prirodi, podržava asocijaciju Cœur de Forêt (Srce šume) i učestvuje u razvoju održive proizvodnje pačulija u Indoneziji. Svaka tri prodata Maison Crivelli parfema finansiraju proizvodnju jedne sadnice pačulija.
maisoncrivelli.com
„Spori parfemi“ inspirisani magijom prirode sa 5 kontinenata
Maison Crivelli zaustavlja vreme i poziva nas da budemo prisutni u svakom trenutku, punom pažnjom, da bi nam otkrio čulnu interpretaciju prirode u svom njenom sjaju.
Osnivač brenda, Thibaud Crivelli, opisuje sebe kao „emotivnog avanturistu sa dušom botaničara“.
Thibaud Crivelli je rođen u Parizu, odrastao nadomak Provanse, a potom živeo je deset različitih azijskih zemalja počev od Kine.
Ispijao je mirisnu kafu na obroncima vulkana u erupciji, krstario plantažama kakaa na motociklu, mirisao ružu 60 metara ispod morske površine, hodao poljima šafrana u snežnoj pustinji. Tako je intenzivno bilo to iskustvo iznenađujućih tekstura, zvukova, ukusa i mirisa, da je odlučio da ih podeli sa drugima kroz parfeme, za čiju je kreaciju angažovao vrsne svetske parfimere.
Svaki je Maison Crivelli parfem jedinstveno delo zasnovano na autentičnom iskustvu.
Maison Crivelli zasnovan je na četiri ključne vrednosti: inovacija, integritet, spori životni stil i poštovanje prema prirodi.
Brend poštuje principe održivosti i brige o prirodi, podržava asocijaciju Cœur de Forêt (Srce šume) i učestvuje u razvoju održive proizvodnje pačulija u Indoneziji. Svaka tri prodata Maison Crivelli parfema finansiraju proizvodnju jedne sadnice pačulija.
maisoncrivelli.com
Prijavite se na naš newsletter i saznajte prvi informacije o novim proizvodima, brendovima, poklonima i dešavanjima.
Za porudžbine iznad 50.000 RSD.
Zato što vam je svaki detalj važan.