Nova francuska klasika
Maison Francis Kurkdjian osnovali su 2009. godine Francis Kurkdjian, čuveni parfimer i Marc Chaya, biznis konsultant. Želja im je bila da stvore brend senzualnih, originalnih, izražajnih mirisa koji će biti novi simbol francuskog stila i parfemskog umeća.
Maison Francis Kurkdjian kolekcija je zamišljena kao „parfemska garderoba“ za sve prilike, spremna da vas obuče u mirise sa mnogo lica, u skladu sa različitim emocijama. Od čistog jutarnjeg mirisa Aqua Universalis, do noćnog parfema sa notama ouda u nekoliko verzija. Osvajajući prostore vlastitog brenda, Francis Kurkdjian je miris doživeo kao proizvod svoje slobode, kreativnosti, senzualosti i perfekcionizma. Pročišćenost, sofisticiranost, bezvremenost i redefinisanje klasicizma odlike su ove kuće.
Francis Kurkdjian kreirao je svoj prvi parfem kada je imao samo 24 godine. Bio je to „Le Mâle” za kuću Jean Paul Gaultier, internacionalni bestseler. Nakon toga, radio je sa najvećim modnim kućama (Dior, Guerlain ili Saint-Laurent). Kreirao je mirisne instalacije u prostoru (Grand Palais, Villa Medici, Palace of Versailles…) o kojima je pričao ceo svet.
Francusko ministarstvo kulture odlikovalo ga je ordenom Chevalier des Arts et des Lettres 2008. godine.
"Parfem, kao umetničko delo, jeste prenesena ekspresija intimnosti "– kaže Kurkdjian.
franciskurkdjian.com
Nova francuska klasika
Maison Francis Kurkdjian osnovali su 2009. godine Francis Kurkdjian, čuveni parfimer i Marc Chaya, biznis konsultant. Želja im je bila da stvore brend senzualnih, originalnih, izražajnih mirisa koji će biti novi simbol francuskog stila i parfemskog umeća.
Maison Francis Kurkdjian kolekcija je zamišljena kao „parfemska garderoba“ za sve prilike, spremna da vas obuče u mirise sa mnogo lica, u skladu sa različitim emocijama. Od čistog jutarnjeg mirisa Aqua Universalis, do noćnog parfema sa notama ouda u nekoliko verzija. Osvajajući prostore vlastitog brenda, Francis Kurkdjian je miris doživeo kao proizvod svoje slobode, kreativnosti, senzualosti i perfekcionizma. Pročišćenost, sofisticiranost, bezvremenost i redefinisanje klasicizma odlike su ove kuće.
Francis Kurkdjian kreirao je svoj prvi parfem kada je imao samo 24 godine. Bio je to „Le Mâle” za kuću Jean Paul Gaultier, internacionalni bestseler. Nakon toga, radio je sa najvećim modnim kućama (Dior, Guerlain ili Saint-Laurent). Kreirao je mirisne instalacije u prostoru (Grand Palais, Villa Medici, Palace of Versailles…) o kojima je pričao ceo svet.
Francusko ministarstvo kulture odlikovalo ga je ordenom Chevalier des Arts et des Lettres 2008. godine.
"Parfem, kao umetničko delo, jeste prenesena ekspresija intimnosti "– kaže Kurkdjian.
franciskurkdjian.com
Prijavite se na naš newsletter i saznajte prvi informacije o novim proizvodima, brendovima, poklonima i dešavanjima.
Za porudžbine iznad 50.000 RSD.
Zato što vam je svaki detalj važan.