Memo, kao sećanje, kao podsetnik, kao trag.
Memo Paris osnovao je 2007. bračni par Molloy, Clara i John. Ona, parisko-katalonska pesnikinja, on, sprotski nastrojen Irac, svetski putnik. Zajednička strast za putovanjima odredila je karakter Memo parfema kao aromatskog prikaza dubokih impresija sa dalekih ili voljenih odredišta.
„Putovanje je destinacija", moto je brenda, koji mapu sveta iscrtava poovo, senzacijama i emocijama prevedenim u mirisne note, složenim u kolekcije. Tako, kolekcija Cuirs Nomades, istražuje kožne note, po kojima je Memo postao prepoznatljiv, a Graines Vagabondes uvodi u naše iskustvo mirise vintidž prizvuka, poput starih kožnih kofera koji pamte davna putovanja. Parfimeri su dobili slobodu da kroz mirise daju mašti i kreativnosti na volju i opišu vlastite impresije raznih destinacija.
No više od pukog mirisnog spomenara njegovih tvoraca, Memo nam nudi polaznu tačku za naša vlastita imaginarna putovanja, inicirajući znatiželju i evocirajući uspomene koje nismo ni znali da imamo.
Memo nas izbacuje iz zone komfora i vodi na put na kom istražujemo sebe, svoje uspomene i iskustva.
Rafiniran i luksuzan, pariski je brend svoje parfeme upakovao u teške staklene boce ukrašene izuzetnim umetničkim ilustracijama.
memoparis.com
Memo, kao sećanje, kao podsetnik, kao trag.
Memo Paris osnovao je 2007. bračni par Molloy, Clara i John. Ona, parisko-katalonska pesnikinja, on, sprotski nastrojen Irac, svetski putnik. Zajednička strast za putovanjima odredila je karakter Memo parfema kao aromatskog prikaza dubokih impresija sa dalekih ili voljenih odredišta.
„Putovanje je destinacija", moto je brenda, koji mapu sveta iscrtava poovo, senzacijama i emocijama prevedenim u mirisne note, složenim u kolekcije. Tako, kolekcija Cuirs Nomades, istražuje kožne note, po kojima je Memo postao prepoznatljiv, a Graines Vagabondes uvodi u naše iskustvo mirise vintidž prizvuka, poput starih kožnih kofera koji pamte davna putovanja. Parfimeri su dobili slobodu da kroz mirise daju mašti i kreativnosti na volju i opišu vlastite impresije raznih destinacija.
No više od pukog mirisnog spomenara njegovih tvoraca, Memo nam nudi polaznu tačku za naša vlastita imaginarna putovanja, inicirajući znatiželju i evocirajući uspomene koje nismo ni znali da imamo.
Memo nas izbacuje iz zone komfora i vodi na put na kom istražujemo sebe, svoje uspomene i iskustva.
Rafiniran i luksuzan, pariski je brend svoje parfeme upakovao u teške staklene boce ukrašene izuzetnim umetničkim ilustracijama.
memoparis.com
Prijavite se na naš newsletter i saznajte prvi informacije o novim proizvodima, brendovima, poklonima i dešavanjima.
Za porudžbine iznad 50.000 RSD.
Zato što vam je svaki detalj važan.