Neinvazivna dermatološka rešenja
Niod je koncipiran kao brend koji će ponuditi optimalne koncentracije sastojaka koji su poslednja reč nauke, za poboljšanje stanja i izgleda kože. Visoko funkcionalne formule izbor su za prave poznavaoce kozmetike.
NIOD je brend iz portfolija kompanije DECIEM, u okviru koje je čuveni The Ordinary. DECIEM je osnovan 2013. godine u Torontu sa vizijom da unese više integriteta i transparentnosti u svet kozmetike, uz marketing sveden na direktnu komunikaciju sa kupcima posredstvom društvenih mreža.
- Nauka o zdravlju kože se snažno razvila, danas postoje napredne koje su veoma složene za upotrebu, ali još složenije za objašnjenje. Naša poniznost pred naukom i posvećenost omogućavaju nam da kreiramo Niod sa samo jednim suštinskim ciljem – da koristimo poslednju reč nauke bez obzira na brendove, trendove, kritike i primedbe – govorio je Brandon Truaxe, vizionar koji je osnovao oba brenda.
Posvećenost znači da će Niod uvek imati veoma ograničenu publiku koja će umeti da ceni tu posvećenost pravom kvalitetu i inovaciji, publiku koju ne inspiriše marketing ili strategija cena, nego istina i odgovornost.
Niod je dostupan takvoj publici na MET+ prodajnim mestima.
deciem.com
Neinvazivna dermatološka rešenja
Niod je koncipiran kao brend koji će ponuditi optimalne koncentracije sastojaka koji su poslednja reč nauke, za poboljšanje stanja i izgleda kože. Visoko funkcionalne formule izbor su za prave poznavaoce kozmetike.
NIOD je brend iz portfolija kompanije DECIEM, u okviru koje je čuveni The Ordinary. DECIEM je osnovan 2013. godine u Torontu sa vizijom da unese više integriteta i transparentnosti u svet kozmetike, uz marketing sveden na direktnu komunikaciju sa kupcima posredstvom društvenih mreža.
- Nauka o zdravlju kože se snažno razvila, danas postoje napredne koje su veoma složene za upotrebu, ali još složenije za objašnjenje. Naša poniznost pred naukom i posvećenost omogućavaju nam da kreiramo Niod sa samo jednim suštinskim ciljem – da koristimo poslednju reč nauke bez obzira na brendove, trendove, kritike i primedbe – govorio je Brandon Truaxe, vizionar koji je osnovao oba brenda.
Posvećenost znači da će Niod uvek imati veoma ograničenu publiku koja će umeti da ceni tu posvećenost pravom kvalitetu i inovaciji, publiku koju ne inspiriše marketing ili strategija cena, nego istina i odgovornost.
Niod je dostupan takvoj publici na MET+ prodajnim mestima.
deciem.com
Prijavite se na naš newsletter i saznajte prvi informacije o novim proizvodima, brendovima, poklonima i dešavanjima.
Za porudžbine iznad 30.000 RSD.
Zato što vam je svaki detalj važan.