Mirisna mapa tela
"Ova kolekcija je posvećena mom dedi, Vincenzo Parisi-ju, kao i svima koji odvajaju vreme da iskuse i razliju parfem života " - rekao je Alessandro Gualtieri, kreator brendova Orto Parisi i Nassomatto.
Deda Vicenco je, prema uspomenama parfimera, u kofe skupljao vlastite nusprodukte, koji su vremenom korišćeni za đubrenje bašte.
"U njegovoj bašti uvek je bio prisutan osećaj beskrajnosti. Delovi tela koji nose više mirisa upravo su oni gde je koncentrisano više duše" – kaže parfimer.
Razmatrajući činjenicu da su nam telesni mirisi postali neprijatni, da je urođeni animalizam koji se širi mirisom iz našeg tela civilizacijski neprihvatljiv, Gaultieri ga smešta u parfeme, kao svojevrsnu biografiju svog dede i sliku njegove bašte.
"Ovaj projekat je bašta koju sam zasadio, nađubrio i kultivisao, a potom pobrao plodove "- dodaje Gaultieri.
Orto Parisi je brend koji polazi od pretpostavke da naše telo prikuplja iskustva poput bašte, a da su njegovi mirisi pravo ogledalo naše duše.
ortoparisi.com
Mirisna mapa tela
"Ova kolekcija je posvećena mom dedi, Vincenzo Parisi-ju, kao i svima koji odvajaju vreme da iskuse i razliju parfem života " - rekao je Alessandro Gualtieri, kreator brendova Orto Parisi i Nassomatto.
Deda Vicenco je, prema uspomenama parfimera, u kofe skupljao vlastite nusprodukte, koji su vremenom korišćeni za đubrenje bašte.
"U njegovoj bašti uvek je bio prisutan osećaj beskrajnosti. Delovi tela koji nose više mirisa upravo su oni gde je koncentrisano više duše" – kaže parfimer.
Razmatrajući činjenicu da su nam telesni mirisi postali neprijatni, da je urođeni animalizam koji se širi mirisom iz našeg tela civilizacijski neprihvatljiv, Gaultieri ga smešta u parfeme, kao svojevrsnu biografiju svog dede i sliku njegove bašte.
"Ovaj projekat je bašta koju sam zasadio, nađubrio i kultivisao, a potom pobrao plodove "- dodaje Gaultieri.
Orto Parisi je brend koji polazi od pretpostavke da naše telo prikuplja iskustva poput bašte, a da su njegovi mirisi pravo ogledalo naše duše.
ortoparisi.com
Prijavite se na naš newsletter i saznajte prvi informacije o novim proizvodima, brendovima, poklonima i dešavanjima.
Za porudžbine iznad 50.000 RSD.
Zato što vam je svaki detalj važan.