Najsofisticiraniji brend oralne higijene
Selahatin su proizvodi koji nas vode u svetove sanjarija i eskapizma, prevode od svitanja do sumraka, kao priče za dobro jutro i laku noć, menjajući zauvek našu percepciju oralne higijene.
Švedski brend sa proizvodnjom u Švajcarskoj nudi nam novu percepciju svakodnevnih rituala oralne nege, uz spoj intrigantnih aroma, klinički dokazanog delovanja i izuzetne estetike. Selahatin te neprimetne i automatske radnje prenosi u zonu meditacije i luksuza.
Formulu za izbeljivanje zuba razvio je vodeći švajcarski proizvođač oralne nege, sa četiri agensa za izbeljivanje i snažnim antioksidansima, dovoljno nežnu za svakodnevnu primenu.
Osnivač Kristoffer Vural iz Stokholma je, pre nego što je napunio 30 godina, doživeo moždani udar usled kog je paralizovan i hospitalizovan na godinu dana. Druga strana ove bolesti bila je pojačan osećaj mirisa i ukusa.
"Shvatio sam da male stvari u životu mogu imati duboki uticaj na to kako se osećam. Ako bih imao loš dan, obično pranje zuba je moglo da ga pogorša. Čeznuo sam za proizvodima koji bi mogli da mi ponude emotivno povezivanje, uz osećaj eskapizma" – kaže Vural.
Tako je 2016. nastao Selahatin. Brend koji menja percepciju dnevnih rituala.
selahatin.com
Najsofisticiraniji brend oralne higijene
Selahatin su proizvodi koji nas vode u svetove sanjarija i eskapizma, prevode od svitanja do sumraka, kao priče za dobro jutro i laku noć, menjajući zauvek našu percepciju oralne higijene.
Švedski brend sa proizvodnjom u Švajcarskoj nudi nam novu percepciju svakodnevnih rituala oralne nege, uz spoj intrigantnih aroma, klinički dokazanog delovanja i izuzetne estetike. Selahatin te neprimetne i automatske radnje prenosi u zonu meditacije i luksuza.
Formulu za izbeljivanje zuba razvio je vodeći švajcarski proizvođač oralne nege, sa četiri agensa za izbeljivanje i snažnim antioksidansima, dovoljno nežnu za svakodnevnu primenu.
Osnivač Kristoffer Vural iz Stokholma je, pre nego što je napunio 30 godina, doživeo moždani udar usled kog je paralizovan i hospitalizovan na godinu dana. Druga strana ove bolesti bila je pojačan osećaj mirisa i ukusa.
"Shvatio sam da male stvari u životu mogu imati duboki uticaj na to kako se osećam. Ako bih imao loš dan, obično pranje zuba je moglo da ga pogorša. Čeznuo sam za proizvodima koji bi mogli da mi ponude emotivno povezivanje, uz osećaj eskapizma" – kaže Vural.
Tako je 2016. nastao Selahatin. Brend koji menja percepciju dnevnih rituala.
selahatin.com
Prijavite se na naš newsletter i saznajte prvi informacije o novim proizvodima, brendovima, poklonima i dešavanjima.
Za porudžbine iznad 50.000 RSD.
Zato što vam je svaki detalj važan.